မိမိရဲ့ ကုိယ္, ႏႈတ္, စိတ္မ်ားကုိ ပညာမွန္ျပင္တြင္တင္ကာတင္ကာ ေကာင္းမေကာင္းၾကည့္၍ မေကာင္းလွ်င္ ေကာင္းေအာင္ျပင္ေပးရမည္(သေျပကန္ဆရာေတာ္)

   စြန္႔ဝံ့သူတုုိ႔ လမ္း  

(ဥာဏ္ဦးေမာင္)

   ဆန္ဖရန္စစၥကုုိမွာ ေနထုုိင္ၿပီး သံဃာေတာ္ေတြနဲ႔ သာသနာေတာ္အတြက္ ေက်းဇူးမ်ားတဲ့ ဒကာမႀကီး ေဒၚတူးေခၚ ေဒၚျမင့္ျမင့္သိန္း က ကြယ္လြန္သူမိဘႏွစ္ပါးကုုိရည္စူးၿပီး အမွတ္တရစာအုုပ္တစ္အုုပ္ထုုတ္ခ်င္ပါတယ္လုုိ႔ေလွ်ာက္ထားပါတယ္။ေဒၚတူးက သာသနာ့ေဝယ်ာဝစၥ၊ သံဃာ့ေဝယ်ာဝစၥနဲ႔ ပတ္သက္ရင္ သံဃာေတာ္ေတာ္ေတြက အားနာၿပီး တားယူရတဲ့အထိကုုိ ေစတနာေကာင္း သူ။ ဝတၱရားေက်ပြန္သူဒကာမႀကီး။

.

 

 

  တတ္ႏုုိင္ရင္ အပ္ကုုန္ေတြအတြက္ေရးဖုုိ႔လက္ေႏွးတတ္ေပမယ့္ ေဒၚတူးေလ်ွာက္ထားတာကုုိ ေတာ့ မျငင္းပယ္လုုိခဲ့ပါဘူး။ တိတိ က်က်ဆုုိရရင္ျဖင့္ ေရးခ်င္မိပါတယ္။ ေရးခ်င္စိတ္ျဖစ္ရတဲ့ အေၾကာင္းမ်ားကလည္း ေတာ္ေတာ္ေလးမ်ားတယ္လုုိ႔ ေျပာရမယ္။

 

   ေဒၚတူးဆုုိတာ သာသနာအေရး၊ ရဟန္းေတာ္မ်ားအေရးနဲ႔ ပတ္သက္လာရင္ ကုုိယ္ေရာစိတ္ပါ ႏွစ္ၿပီး မညည္းမညဴ ေဆာင္ရြက္တတ္ သူတစ္ဦးျဖစ္တယ္။ သူ႔ရည္ရြယ္ခ်က္ကလည္း ကြယ္လြန္သူမိဘႏွစ္ပါးကုုိရည္စူးၿပီး အမွတ္တရထုုတ္ေဝလွဴဒါန္းလုုိတဲ့ဆႏၵ။ ေနာက္ၿပီး လည္း သူအမွတ္တရထုုတ္ေဝမည့္စာေရးသူသုုံးဦးကလည္း ဓမၼေဘရီဆရာေတာ္ အရွင္ဝီရိယ၊ အရွင္ဇာဂရ ဆုုိတဲ့ ဆရာကံထြန္းသစ္၊ ေနာက္ၿပီး စာေရးသူအရွင္ဥာဏိက။

 

  အရွင္ဥာဏိကဆုုိတဲ့ကုုိယ္ကေတာ့ အရွင္ဥာဏိကာဘိဝံသ(ကာလီဖုုိးနီးယားတကၠသုုိ္လ္၊ ဥာဏ္ဦးေမာင္) ဆုုိတဲ့အမည္မ်ားနဲ႔ အခါအားေလွ်ာ္စြာ စာေရးေနသူ။ ရင္းႏွီးသူအခ်ိဳ႔က ဆရာ ဥာဏ္ဆုုိၿပီး နာမည္ကင္ပြန္းတပ္ခံရသူ။

 

     ကုုိယ့္စာနဲ႔အတူထုုတ္ေဝမည့္ဆရာေတာ္ႏွစ္ပါးကလည္း ကုုိယ္ေလးစားခင္မင္ရတဲ ့ဆရာေတာ္မ်ား။ ေနာက္ၿပီးလည္း ကုုိယ္နဲ႔အေတြးအေခၚအယူအဆကလည္း နီးစပ္ၾကသူေတြ။ အထူးသျဖင့္မိဘႏွစ္ပါးအတြက္ ရည္စူးထုုတ္ေဝမည့္ မွတ္မွတ္ရရ စာအုုပ္မွာ ဆရာကံထြန္းရဲ့ ကံ၊ စာေရးသူရဲ့ ဥာဏ္ဦးေမာင္က ဥာဏ္၊ ဓမၼေဘရီဆရာေတာ္ အရွင္ဝီရိယရဲ့ ဝီရိယကုုိ ယူၿပီး (ကံ ဥာဏ္ ဝီရိယ) စုုေပါင္းထုုတ္မယ္ဆုုိတာက တကယ့္ကုုိမွမွတ္မွတ္ရရျဖစ္စရာ။ ထုုတ္မည့္သူ ဖတ္မည့္သူေတြအတြက္ပါမက ေရးမည့္ သူေတြအတြက္ပါ အမွတ္ရစရာ။

 

ဒါေၾကာင့္ သူေလွ်ာက္ထားကတည္းကေရးမယ္လုုိ႔ လြယ္လြယ္ကူကူ လုုိလုုိလားလား ကတိေပးထားခဲ့တာ။ အဲဒီမွာကုုိယ္က ဥာဏ္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ေရးမယ္လုုိ႔လည္း ေျပာျဖစ္လုုိက္တယ္။ သူ႔ကုုိေျပာၿပီး နိဒါန္းေလးေတာ့ စထားခဲ့ရဲ့။ ဒါေပမယ့္ ဘာက ဘယ္လုုိ ဆက္ရမယ္ဆုုိတာ စဥ္းစားမရတာနဲ႔ ဆက္မေရးျဖစ္ခဲ့ဘူး။ ကုုိယ္ကသာေအးေအးေဆးေဆးေပါ့ေပါ့ဆဆ။ ဘယ္အရာ မွာမဆုုိ ေၾကာင့္ေၾကာင့္ၾကၾကရွိလွတဲ့ ေဒၚတူးကေတာ့ ေအးေအးေဆးေဆး ေပါ့ပါ့ဆဆ ရွိဟန္မတူဘူး။

 

ဒီေန႔ပဲ ဒကာမႀကီး ေဒၚတူးက သူေလွ်ာက္ထားတဲ့ေဆာင္းပါးၿပီးၿပီလားဘုုရားလုုိ႔ ေလွ်ာက္ထား လာပါတယ္။ ဓမၼေဘရီဆရာေတာ္ႀကီးနဲ႔ စကားေျပာျဖစ္လုုိ႔ ခုုလုုိပဲေလွ်ာက္ထားေတာ့ “ဟုုိ ေမာင္ ရင္ႏွစ္ပါးသာ ေျပာပါဗ်ာ။ သူတုုိ႔ၿပီးလုုိ႔ လွန္းပုုိ႔လုုိက္ရင္ ဒီက ၿပီးၿပီးသားပါပဲ”လုုိ႔ မိန္႔ပါသတဲ့။ အင္းဆရာေတာ္က ကြန္ျပဴတာမသုုံးပဲလက္နဲ႔ေရးတာမုုိ႔သာ။ သူ႔လက္က စက္နဲ႔လွည့္ ထုုတ္သလား ထင္ရေလာက္ေအာင္ ျမန္သူ။ (အင္း ေျပာရရင္ ဆရာေတာ္ရဲ့လက္က ဆရာ ေတာ္ရဲ့စိတ္ကုုိ သိလုုိ႔လည္း ျဖစ္မယ္ေပါ့ေလ)။

 

    ဟုုတ္တယ္ေလ။ ဆရာေတာ္နဲ႔ရင္းႏွီးသူအားလုုံးက ဆရာေတာ္ရဲ့ စိတ္ျမန္ကုုိယ္ျမန္ရွိတဲ့ အေၾကာင္းကုုိ အသိအမွတ္ျပဳထားၾက ရတာကုုိး။

 

ေရးၾကမည့္သုုံးပါးထဲမွာ ဓမၼေဘရီဆရာေတာ္က စိတ္ျမန္ကုုိယ္ျမန္။ ဆရာကံထြန္းသစ္က ေအးေအးေႏွးေႏွး။ ဒါေၾကာင့္ ႏွစ္ပါးလုုံး နဲ႔လည္းရင္းႏွီး၊ ႏွစ္ပါးလုုံးရဲ့ ေဝယ်ာဝစၥေတြကုုိလည္း လုုိအပ္သမွ် ေဆာင္ရြက္ေပးေလ့ရွိတဲ့ အယ္လ္ေအက ဒကာေလး တစ္ဦးက ရယ္စရာအျဖစ္ “သူ႔မွာ အစြန္းႏွစ္ဖက္ၾကားမွာ ေနေနရပါတယ္” လုုိ႔ ေျပာတာျဖစ္မယ္။

 

 

   ခုုလည္း ေျပာခဲ့သလုုိ စာေရးအလြန္ျမန္တဲ့ ဓမၼေဘရီဆရာေတာ္နဲ႔ ကုုိယ့္ထက္ပုုိၿပီး ေအးေဆး ေႏွးေလမည့္ ဆရာကံထြန္းသစ္ႏွစ္ ပါးၾကားမွာ။ ကံနဲ႔ဝီရိယၾကားမွာ။ အစြန္းႏွစ္ဖက္ၾကားက ငါကြေပါ့။ မဇၥ်ိမပဋိပဒါသမားေပါ့။ (ဒီလုုိပဲ ႀကံဖန္ဂုုဏ္ယူ ရတာပဲေလ)။

 

ကုုိယ္ကသာ ကုုိယ့္ဟာကုုိယ္ဆင္ေျခေတြေပးကာေရးစရာအေၾကာင္းမရွိလုုိ႔ဆုုိၿပီး မေရးျဖစ္ႏုုိင္ေသးတာ။ ဓမၼေဘရီဆရာေတာ္က “ဒီဖက္ကၿပီးၾကတာနဲ႔ သူ႔ဖက္က အဆင္သင့္ပဲ”တဲ့။

 

 

သူ႔စကားတဆင့္ၾကားရေတာ့ “လက္နက္ကိရိယာတန္ဆာပလာေတြ၊ အေျခခံအေၾကာင္း အေထာက္အပံ့ေတြက သိပ္ၿပီး အဓိက မက်ပါဘူး။ အဲဒီအရာေတြ သင့္မွာ ပုုိင္ဆုုိင္ထားေပ မယ့္ အဲဒါေတြကုုိ ဘယ္လုုိအသုုံးခ်ရမယ္ဆုုိတဲ့ နည္းလမ္းကုုိ သင္မသိဘူးဆုုိရင္ အဲဒီအရာ ေတြဟာ သင့္အတြက္ ဘာမွ အသုုံးက်မယ္ မဟုုတ္ပါဘူး။ သင့္အတြက္ ဘယ္ေတာ့မွလည္း လုုံေလာက္ျပည့္စုုံလိမ့္မယ္ မဟုုတ္ေပဘူး” ဆုုိတဲ့ ဖတ္ဖူးတဲ့စကားကုုိ ျပန္လည္သတိရမိတယ္။

 

 

   ေနာက္ၿပီး ေျမေအာက္ေျမေအာက္ သယံဇာတေတြ ဘယ္ေလာက္ေပါၾကြယ္ေပမယ့္ ဒီအရာ ေတြကုုိ စနစ္တက်ထုုတ္ယူသုုံးစြဲ တတ္တဲ့ဥာဏ္မရွိရင္ျဖင့္ မြဲၿမဲမြဲလ်က္သာရယ္လုုိ႔လည္း ဆုုိင္သလား မဆုုိင္သလားမသိ၊ အေတြးက ဝင္လုုိက္မိေသးတယ္။ ကဲ ထားေတာ့။

 

ဝီရိယဆုုိတဲ့ဘြဲ႔နဲ႔အညီ မနားတမ္းသြား၊ မနားတမ္းေဟာေျပာေနတဲ့ ဓမၼေဘရီဆရာေတာ္နဲ႔စာ ရင္ ကုုိယ္က အခ်ိန္ပုုိရသူ။ ေနာက္ၿပီး စာကုုိလည္းကြန္ျပဴတာနဲ႔ကုုိယ္တုုိင္ရုုိက္သူဆုုိေတာ့ လက္နဲ႔ေရးရတဲ့ ဆရာေတာ္နဲ႔စာရင္ ကုုိယ္က ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္စာကုုိ ေရးလုုိ႔ရႏုုိင္သူ။ ဒါေပမယ့္ ေျပာခဲ့သလုုိ ကုုိယ့္ဆင္ေျခမ်ားၾကားမွာ ၾကားညပ္ရင္း ကုုိယ့္ဆင္ေျခနဲ႔ကုုိယ္ ေၾကနပ္အားရေန တဲ့ သူမ်ိဳးမုုိ႔ လက္နက္ကိရိယာေတြအျပည့္အစုုံရွိပါလ်က္ လက္ေတြ႔အသုုံးမခ်တဲ့သူေပါ့။ ဘယ္အရာကုုိ ဘယ္ေနရာမွာ ဘယ္လုုိအသုုံးခ်ရမယ္ ဆုုိတာ မသိတဲ့သူမ်ိဳးေပါ့။

 

   ဘယ္အရာကုုိ ဘယ္ေနရာမွာ ဘယ္လုုိအသုုံးခ်ရမယ္။ သူ႔ေနရာနဲ႔သူကုုိက္ညီေအာင္ ဘယ္လုုိအသုုံးခ်တတ္ရမယ္။ ဒါဟာ သိပ္အေရးႀကီးတဲ့အခ်က္။ အဲ ဟုုတ္ၿပီ။ အဲဒါ ပညာပဲေပါ့။ ဒါဟာ ဥာဏ္ပဲေပါ့။ ဒါကုုိေမ့ေနလုုိက္တာ။

 

 

ဘာလုုပ္ငန္းမွာမဆုုိ အသိဥာဏ္ဆုုိတာက မပါမျဖစ္တဲ့အရာ။ ဥာဏ္မပါပဲ လုုပ္တဲ့အလုုပ္က ဓားတုုံးတုုံးနဲ႔ ခုုတ္ရတဲ့အရာလုုိ ခရီးက သိပ္မေရာက္။

    ဥာဏ္ဆုုိေတာ့ ျမတ္ဗုုဒၶရဲ့ အထင္ကရ ဥာဏ္ေတာ္သုုံးပါးကုုိ သတိရမိတယ္။ အတုုိအားျဖင့္ ေတာ့ ဒီဥာဏ္ေတာ္သုုံးပါးကုုိ (ပုု ဒိ အာ) ရယ္လုုိ႔ ေျပာတတ္ၾကတယ္။ ျမတ္ဗုုဒၶမွာက အမ်ားနဲ႔ မတူ ထူးျခားတဲ့ဥာဏ္ေတာ္ေပါင္းက ေျမာက္မ်ားစြာပါ။ အဲဒီအထဲမွာမွ ျမတ္ဗုုဒၶဘုုရားျဖစ္ခ်ိန္နဲ႔ စပ္လုုိ႔ မွတ္မွတ္သားသားေျပာတတ္ၾကတာက ဥာဏ္သုုံးပါး။

 

   အဲဒီဥာဏ္ေတြက အစဥ္အတုုိင္းေျပာရရင္ နံပါတ္(၁)က ပုုေဗၺနိဝါသာႏုုႆတိဥာဏ္။ ဥာဥ့္ဦးယံအခ်ိန္မွာ ရေတာ္မူခဲ့တဲ့ဥာဏ္။ ဒီဥာဏ္ေတာ္က သတၲဝါအားလုုံးရဲ့ ေရွးဘဝ၊ေရွးခႏၶာမ်ားကုိ ျမင္နုိင္တဲ့အစြမ္းရွိတယ္။

 

မဇၥိ်မယံဆုုိတဲ့ သန္းေခါင္အခ်ိန္မွာေတာ့ နံပါတ္(၂)ျဖစ္တဲ့ ဒိဗၺစကၡဳဥာဏ္ေတာ္ကုုိ ရေတာ္မူခဲ့ တယ္။ ဒိဗၺစကၡဳၪာဏ္ေတာ္ကေတာ့ သတၲဝါမ်ားရဲ့လက္ရွိဘဝ ၊ လက္ရွိခႏၶာမ်ားကုိ နတ္မ်က္ စိပမာ ျမင္ေတာ္မႈနုိင္စြမ္းရွိတဲ့ဥာဏ္ေတာ္။

 

   မုုိးေသာက္ယံေခၚတဲ့ နံနက္ပုုိင္းမွာေတာ့ နံပါတ္(၃) ျဖစ္တဲ့ အာသဝကၡယၪာဏ္ေတာ္ကုုိ ရေတာ္မူခဲ့တယ္။ ဒီအခ်ိိန္မွာမွပဲ ဘုုရား အျဖစ္သုုိ႔ ေရာက္ေတာ္မူခဲ့တယ္။ သစၥာေလးပါးကုိ အၾကြင္းမရွိ သိျမင္ေတာ္မႈကာ ကိေလသာအာသေဝါတရား အလံုးစုံကုုိ ပါယ္စြန္႔ကာ အလုံးစုံကုိ အၾကြင္းမရွိ အကုန္သိျမင္ေသာ သဗၺညဳတၪာဏ္ေတာ္ကုိ ရေတာ္မူခဲ့တယ္။ ဒီအခ်ိန္မွာပဲ ဘုုရားအျဖစ္သိုု႔ လည္း ေရာက္ေတာ္မူခဲ့တယ္။

 

စဥ္းစားၾကည့္ေတာ့ ဒီဥာဏ္ေတာ္သုုံးပါးထဲမွာ ေရွ႔ဥာဏ္ေတာ္ႏွစ္ပါးက အစြမ္းဥာဏ္ေတြ။ ေနာက္ဆုုံး အာသဝကၡယဥာဏ္ေတာ္က အစြန္႔ဥာဏ္။ အစြမ္းဥာဏ္ေတြရရွိခ်ိန္က ဘုုရားအျဖစ္သုုိ႔မေရာက္ေသးပဲ အစြန္႔ဥာဏ္ကုုိရရွိကာမွဘုုရားအျဖစ္သုုိ႔ ေရာက္ေတာ္မူခဲ့ တယ္။ စြမ္းရုုံသာစြမ္းၿပီး မစြန္႔ႏုုိင္လ်င္ျဖင့္ ျမတ္ဗုုဒၶသည္ပင္လ်င္ ဗုုဒၶအျဖစ္သုုိ႔ ေရာက္ႏုုိင္ခဲ့ေလမည္မဟုုတ္။

 

ျမတ္ဗုုဒၶရဲ့ အေလာင္းေတာ္မ်ားဘဝ ျဖစ္ေတာ္စဥ္သံသရာခရီးတစ္ေလွ်ာက္လုုံးမွာလည္း အစြမ္းထက္ အစြန္႔ပုုံရိပ္မ်ားကုုိ ပုုိမုုိေပၚလြင္ ထင္ရွားခဲ့တယ္။ ဒါက စြမ္းႏုုိင္ျခင္းထက္ စြန္႔ႏုုိင္ ျခင္းကုုိ အားလုုံးက ပုုိမုုိအေလးထားတဲ့သေဘာ။ တကယ္ေတာ့လည္း စြန္႔ဝံ့သူေတြ သည္သာ တကယ္စြမ္းသူေတြျဖစ္လာၾကတာပါ။

ဥာဏ္အေၾကာင္းေရးရင္း ဖတ္ခဲ့ဖူးတဲ့ပုုံျပင္ေလးကုုိ အမွတ္ရမိပါေသးတယ္။

 

တစ္ခါက ခ်မ္းသာၾကြယ္ဝတဲ့လူငယ္တစ္ေယာက္ ပညာရွိသုုခမိန္အထံကုုိ အႀကံဥာဏ္ေတာင္း ခံဖုုိ႔ ေရာက္လာပါတယ္။ သူ႔မွာပုုိင္ဆုုိင္တဲ့ပစၥည္းေတြနဲ႔ သူ႔ဘဝကုုိဘယ္လုုိတည္ေဆာက္ ေန ထုုိင္သြားရင္ေကာင္းမလဲလုုိ႔ လူငယ္က သုုခမိန္ကုုိေမးပါတယ္တဲ့။

 

ဒီေတာ့ သုခမိန္က လူငယ္ကုုိ မွန္ျပတင္းတံခါးေပါက္ရွိရာကုုိ ေခၚသြားၿပီး တံခါးေပါက္ကေန ဘာကုုိျမင္ရသလဲရယ္လုုိ႔ ေမးပါတယ္။ လူငယ္ကသူျမင္ရတဲ့ သစ္ပင္သစ္ေတာေတြ၊ ေကာင္း ကင္ႀကီးနဲ႔ ေတာင္ျပာတန္းႀကီးေတြ၊ လမ္းေပၚမွာ ျဖတ္သန္းသြားလာေနၾက တဲ့သူ ေတြနဲ႔ လမ္း ေဘးမွာ ေတာင္းရမ္းေနတဲ့ မ်က္မျမင္အဖုုိးအုုိတုုိ႔ကုုိျမင္ရေၾကာင္းေျပာပါတယ္။

 

ေနာက္ၿပီးသုုခမိန္က လူငယ္ကုုိ အခန္းထဲမွာရွိတဲ့ မွန္ႀကီးတစ္ခ်ပ္ဆီကုုိေခၚသြားၿပီးျပပါတယ္။ မွန္ထဲမွာ ဘာကုုိျမင္ရသလဲလုုိ႔လဲ ေမးပါတယ္။ ဒီေတာ့ လူငယ္က မွန္ထဲမွာ သူ႔ပုုံကုုိသာသူျပန္ ျမင္ရေၾကာင္းေျပာပါတယ္။

 

ဒီေတာ့မွ သုုခမိန္က ျပတင္းေပါက္မွာရွိတဲ့ မွန္နဲ႔ ၾကည့္မွန္မွာရွိတဲ့မွန္ဟာျပဳလုုပ္ထားတဲ့ အေျခ ခံပစၥည္းျခင္းက အတူတူပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ျပတင္းေပါက္ကမွန္မွာက ဘာအကာအကြယ္မွမပါဘူး။ ၾကည့္မွန္ကမွန္မွာေတာ့ အလြန္ေကာင္းတဲ့ ေငြေရာင္ျပဒါးတစ္လႊာကုုိ သုုတ္လိမ္းထား တယ္။ အဲဒီေငြေရာင္အလႊာအကာက သင့္ကုုိယ္ကုုိယ္ေတာ့ ျပန္ျမင္ရတယ္။ ဒါေပမယ့္ ျပင္ပ ေလာကရဲ့ အလွ တရားေတြနဲ႔ ကုုိယ္လုုိဘဝတူ လူသားေတြရဲ့ လုုိလားခ်က္ကုုိေတာ့ သင္မေတြ႔ ျမင္ႏုုိင္ေတာ့ဘူး။

 

 

သင့္ကုုိယ္သင္လည္း အဲဒီမွန္ႏွစ္ခ်ပ္နဲ႔ ႏႈိင္းယွဥ္ၾကည့္ေပါ့။ တကယ္လုုိ႔ ျပင္ပကမၻာရဲ့အလွ တရားနဲ႔ ဘဝတူလူသားေတြရဲ့ အေျခမွန္ကုုိ သင္တကယ္ စာနာနားလည္လုုိတယ္ဆုုိရင္ျဖင့္ ျပဒါးနဲ႔တူတဲ့ သင့္ရဲ့ဂုုဏ္အလႊာကုုိ ခြါခ်ဖုုိ႔လုုိေပလိမ့္မယ္လုုိ႔ ေျပာခဲ့ပါတယ္။

 

ဟုုတ္တယ္ တကယ္အမွန္တရားကုုိေတြ႔ျမင္ခ်င္တယ္ဆုုိရင္ ဥာဏ္ေပၚမွာ ဖုုံးကြယ္ထားတဲ့ အကြယ္အကာေတြကုုိ ခြါခ်ဖုုိ႔လုုိေပ လိမ့္မယ္။ အကာအလႊာေတြကုုိ စြန္႔ုဖုုိ႔လုုိေပလိမ့္မယ္။

 

 ေဒၚတူးဆုုိတာလည္း အစြမ္းအစတစ္ခုုခုု ရွိဖုုိ႔ထက္ အစြန္႔အလႊတ္တစ္ခုုခုုရွိဖုုိ႔ကုုိ အားသန္တဲ့သူတစ္ဦးပါ။ ကူရ ေပးရ လွဴရ စြန္႔ရျခင္း မွာ ဝါသနာထုုံသူမုုိ႔ သူ႔ကုုိေမးမယ္ဆုုိရင္လည္း စြမ္းႏုုိင္ျခင္းထက္ စြန္႔ႏုုိင္ျခင္းကုုိ ပုုိမုုိျမတ္ႏုုိးမယ္လုုိ႔ပဲ ေျဖမယ္ထင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အစြမ္းထက္ အစြန္႔ကုုိပဲျမတ္ႏုုိးေလမည့္ ဒကာမႀကီးေဒၚတူး အရာအားလုုံးကုုိ လြတ္လြတ္စြန္႔လႊတ္ ႏုုိင္စြမ္းတဲ့ဥာဏ္ကုုိ ရရွိလုုိ႔ အစြဲမ်ား၊ အစြန္းမ်ား၊ အေစးမ်ားကေန အျမန္ကင္းလြတ္ပါေစ ေၾကာင္း ဆုုေတာင္းေပးလုုိက္ပါတယ္။ ။

 

 

2013 - Ashin Sirinda
Hosting Donated By Daw Myint Myint Thein (San Francisco)
Design By Thant Zin@MIET