မိမိရဲ့ ကုိယ္, ႏႈတ္, စိတ္မ်ားကုိ ပညာမွန္ျပင္တြင္တင္ကာတင္ကာ ေကာင္းမေကာင္းၾကည့္၍ မေကာင္းလွ်င္ ေကာင္းေအာင္ျပင္ေပးရမည္(သေျပကန္ဆရာေတာ္)

“ေရႊစင္ျဖစ္လာတဲ့ သထၱဳမ်ား”

dhammabayri-1

 

   ေရွးတုုန္းက ဂ်ပန္ ဆင္းရဲသား သားသမီး ေတြက “တုုိ႔လဲ မိဘက ခ်မ္းသာလုုိ႔ ေရႊဒဂၤါးႏွစ္ျပား ေလာက္မ်ား အရင္းအႏွီး ထုုတ္ေပးခဲ့ မယ္ဆုုိရင္ သူေဌးႀကီး ျဖစ္ေအာင္ ႀကဳိးစား ျပႏုုိင္ပါတယ္”လုုိ႔ ေတာင့္တ ႀကဳံး၀ါး ေလ့ရွိသတဲ့။ ဒီအေၾကာင္း ၾကားဖူးစက မိမိစိတ္ထဲမွာ “ဒီလုုိေတာင့္တ ႀကဳံး၀ါးမႈမ်ဳိး တုုိ႔ဗုုဒၶဘာသာ ေတြမွာ ျဖစ္ေပၚခဲ့မယ္ဆုုိရင္ ဘယ္ေလာက္မ်ား ေကာင္းလုုိက္မလဲ”လုုိ႔ေတြးရင္းက သူတုုိ႔ကုုိ ျပန္ေျပာခ်င္တဲ့ အေၾကာင္းအရာ မ်ားကုုိလည္း တသီတသန္း ႀကီး အေတြးနယ္ခ်ဲ႕ ခဲ့ဖူးတယ္။

   ဗုုဒၶဘာသာ၀င္ သူေတာ္စင္မ်ား အေနနဲ႔ အခုုဘ၀မွာ ေတာ္စပ္ၾကတဲ့ မိဖေတြကုုိသာ သိမွတ္ၾကတာ မ်ားပါတယ္။ အမွန္ကေတာ့ အခုု ေတာ္စပ္ေနၾကတဲ့ လူမိ လူဖ တုုိ႔ဆုုိတာ အခုုဘ၀ တစ္ခုုမွာသာ ေတြ႔ႀကဳံရ တာပါ။ သံသရာ တစ္ခုုလုုံးနဲ႔ ခ်ီၿပီး ေျပာမယ္ ဆုုိရင္ေတာ့ ဟုုိးအတိတ္ ေ၀းကြာ ေရွးကမၻာ ေတြဆုုိတုုန္း ကလည္း ေတြ႔ဖူးေကာင္း ေတြ႕ဖူးၾကမွာ ေပါ့ေလ၊ ဒါေပမယ့္ ဒါေတြက ျပန္မသိႏုုိင္ ၾကတဲ့ အရာမ်ားပါ၊ ေနာင္ အနာဂတ္ ဘ၀ေတြ က်ေတာ့လည္း ဒီအတုုိင္းပါပဲ။

.


     အဲ … သံသရာ အစကေန သံသရာခရီး မဆုုံးသမွ် ေတာ္စပ္ခဲ့ၾက၊ ေတာ္စပ္ေနၾက၊ ေတာ္စပ္ ေနရဦးမယ့္ မိဘေတြ ကုုိေတာ့ ပါးစပ္က စကားစပ္မိ ပါလွ်က္ သတိမထား မိတတ္ၾကပါဘူး။ အဲဒါကေတာ့ “ကံသာ လွ်င္အမိ၊ ကံသာလွ်င္ အဖ”ဆုုိတဲ့ ကံမိဘ ေတြေပါ့။ အတိတ္ဘ၀ ေတြတုုန္းက ကံမိဘေတြဆုုိတာ ခ်မ္းသာ အက်ဳိးေပးတဲ့ ကုုသုုိလ္ေတြလား၊ ဆင္းရဲက်ဳိး ေပးတဲ့ အကုုသုုိလ္ ေတြလားဆုုိတာ အတိအက် မေျပာႏုုိင္ေပမယ့္ အခုုဘ၀မွာ ေတာ္စပ္တဲ့ ကံမိဘေတြ ကေတာ့ အျပစ္ကင္းျခင္းနဲ႔ ေကာင္းက်ဳိး ခ်မ္းသာေတြကုုိ ေပးစြမ္းႏုုိင္တဲ့ ကုုသုုိလ္မိဘ ေတြဆုုိတာ ဘာမွ သံသယျဖစ္စရာ မလုုိပါဘူး။ လူ႔ဘုုံ လူ႔ဘ၀ ဆုုိတာ သုု - ေကာင္းေသာ ကုုသိုုလ္ ကံေၾကာင့္၊ ဂတိ - ျဖစ္လာရတဲ့ သုုဂတိဘုုံသား “လူ” ျဖစ္ေန ၾကရတယ္ မဟုုတ္လား။
   ကုုိယ့္မိဘရင္း ျဖစ္တဲ့ ကုုသုုိလ္ဆုုိတာ ဘယ္ေလာက္ အထိ ခ်မ္းသာတယ္ ဆုုိတာလည္း အထူးေျပာ စရာ မလုုိပါဘူး။ လူ႔ျပည္မွာ ပေဒသရာဇ္၊ ဧကရာဇ္၊ စၾကာ၀ေတး မင္းတုုိ႔ရဲ႕ စည္းစိမ္ခ်မ္းသာ ေတြကုုိ ေပးႏုုိင္႐ုုံမွ်မက  ဟုုိး … အထက္ နတ္ျပည္ ေျခာက္ထပ္တုုိ႔၊ ျဗဟၼာ့ျပည္ ႏွစ္ဆယ္ တုုိ႔မွာရွိတဲ့ နတ္ခ်မ္းသာ၊ ျဗဟၼာ့ ခ်မ္းသာေတြအထိ ဒီကုုသိုုလ္ကံ မိဖရဲ႕  အေမြေတြ ခ်ည္းပဲဆုုိတာ ၾကားဖူးနား၀နဲ႔ပဲျဖစ္ျဖစ္ သိၾကၿပီး သားပါ။
        အဲ … တစ္ခုုေတာ့ ရွိတယ္။ တုုိ႔ရဲ႕ မိဘရင္းျဖစ္တဲ့ ဒီကုုသိုုလ္ကံက ကပ္ေစးနဲ လြန္းတယ္လိုု႔ ဆုုိရ မလား၊ ဒါမွမဟုုတ္ စည္းစနစ္ႀကီး လြန္းတယ္လုုိ႔ပဲ ဆုုိရမလား မသိဘူး၊ သူ႔ရဲ႕ သားသမီး ရင္းခ်ာေတြျဖစ္တဲ့ တုုိ႔တေတြ ကုုိေတာ့ ေရႊဒဂၤါး ႏွစ္ျပားစီပဲ ေပးထားၾကပါတယ္။ ဗုုဒၶဘာသာ သူေတာ္စင္မ်ား အေနနဲ႔ “တုုိ႔တေတြဟာ ကမၻာမွာ သာမက ရွိသမွ် ဘုုံဌာနေတြမွာ အခ်မ္းသာ ဆုုံးျဖစ္တဲ့ “ကံသူေဌး”ရဲ႕ သားသမီးေတြ ျဖစ္တယ္ ဆုုိတာရယ္၊ တုုိ႔မွာ တုုိ႔ရဲ႕ မိဘရင္း ကံသူေဌးက ေပးထားတဲ့ အေမြအႏွစ္ ေရႊဒဂၤါး ႏွစ္ျပားစီ ပုုိင္ဆုုိင္ ထားၾကတယ္ ဆုုိတာရယ္ကုုိ သတိမထား တတ္ၾကပါဘူး။ တစ္ခါတစ္ခါ သတိထား မိျပန္ေတာ့လည္း အေလးအနက္ မထားမိ တတ္ၾကပါဘူး။
       အဲဒီ ေရႊဒဂၤါးႏွစ္ျပား ဆုုိတာကေတာ့ “ေဟာဒီ သာသနာ တြင္းမွာ လူျဖစ္ၾကရတဲ့ ခႏၶာကုုိယ္ႀကီး ထဲက “႐ုုပ္နဲ႔နာမ္” ဆုုိတဲ့ ေရႊဒဂၤါးႏွစ္ ျပားပါပဲ။ သုုံးတတ္ရင္ အခုုနေျပာတဲ့ ပေဒသရာဇ္၊ ဧကရာဇ္၊ စၾကာ၀ေတး မင္းတုုိ႔ရဲ႕ စည္းစိမ္ေတြ၊ နတ္စည္းစိမ္၊ ျဗဟၼာ့ စည္းစိမ္ေတြ ကုုိသာမက နိဗၺာန္ ခ်မ္းသာအထိ ၀ယ္လုုိ႔ရႏုုိင္ ေလာက္ေအာင္ တန္ဖုုိးရွိတာ ျဖစ္လုုိ႔ အဖိုုးမျဖတ္နုုိင္ ေလာက္ေအာင္ တန္ဖုုိးရွိတဲ့ ေရႊဒဂၤါးႏွစ္ျပား ျဖစ္တယ္ ဆိုုတာ အရိယာတရား ၾကားဖူးနား၀ ရွိသူတုုိင္း ခန္႔မွန္းမိ ေလာက္ပါတယ္။
       တစ္ခုုေတာ့ သတိေပး ရဦးမယ္၊ တုုိ႔ရဲ႕ ကံမိဘက တုုိ႔တေတြကုုိ ေရႊဒဂၤါး ႏွစ္ျပားစီ အေမြ ေပးတယ္ဆုုိ ေပမဲ့ ပကတိ ေရႊစင္ျဖစ္ၿပီးသား ေတာ့လည္း မဟုုတ္ တတ္ျပန္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ကပ္ေစးနဲ လြန္းတာလား၊ စည္းကမ္းႀကီး လြန္းတာလား မေျပာတတ္ ဘူးလုုိ႔ ေျပာရတာေပါ့။ အမွန္ကေတာ့ ေအာက္သက္ ေက်ၿပီး အထက္တန္းအထိ ေရာက္ေစ ခ်င္လြန္းတဲ့ ေမတၱာတရား ေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္မွာပါ။ ကံမိဘက တုုိ႔ကုုိေပးလုုိက္တဲ့ ေရႊဒဂၤါးႏွစ္ျပားက တျဖည္းျဖည္း စနစ္တက် ျပဳျပင္မြမ္းမံ တတ္ရင္ အဖုုိးမျဖတ္ ႏုုိင္ေလာက္ေအာင္ အရည္ေသြ းျပည့္၀တဲ့ ေရႊဒဂၤါး ႀကီးေတြ ျဖစ္လာႏုုိင္တဲ့ သတၱဳမ်ား သာလုုိ႔ ဆုုိရမယ္ ထင္ပါတယ္။
      ဟုုတ္ပါတယ္၊ ဒီသတၱဳေတြက စနစ္တက် ျပဳျပင္ မြမ္းမံရင္ အျမတ္ဆုုံး ခ်မ္းသာကုုိ ရယ ူႏုုိင္ေလာက္တဲ့ အရည္ အေသြးျပည့္ ေရႊဒဂၤါးေတြ ျဖစ္လာႏုုိင္သလုုိ စည္းပ်က္၊ စနစ္ပ်က္၊ ပစ္စလက္ခတ္ အသုုံးျပဳမယ္ ဆုုိရင္ေတာ့ ကမၻာဖ်က္ လက္နက္ေတြ  ျပဳလုုပ္တဲ့ ယူေရနီယံ သတၱဳထက္ ေၾကာက္စရာေကာင္းတဲ့ သတၱဳ အမ်ဳိးအစား ေတြလည္း ျဖစ္သြား ႏုုိင္တယ္ဆုုိတာ ေခတ္၊ စနစ္၊ ပတ္၀န္းက်င္ကုုိ သတိျပဳမိ ၾကသူတုုိင္း သေဘာ ေပါက္ၾကမွာပါ။
        ျမတ္စြာ ဘုုရားရွင္ရ႕ဲ သာသနာ ေတာ္ႀကီး ပြင့္ထြန္း ေပၚေပါက္ လာတာဟာ ဒီလုုိ သုုဂတိဘုုံ သားတုုိ႔ရဲ႕ ကံအေမြ သတၳဳေတြကုုိ ေရႊစင္ဒဂၤါး မ်ားအျဖစ္ အရည္ေသြး ျမွင့္တင္ေပးဖုုိ႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီသတၳဳေတြဟာ သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာဆုုိတဲ့ ဒီဂရီေတြ ျဖည့္ေပးရင္ ေပးသေလာက္ “နိဗၺာန္ခ်မ္းသာ” ဆုုိတဲ့ အတုုမဲ့ခ်မ္းသာ ႀကီးကုုိ ရယူႏုုိင္ ေလာက္ေအာင္ အထိ အရည္အေသြး ျမင့္တင္ႏုုိင္ပါတယ္။
       ဒါေၾကာင့္ ဗုုဒၶဘာသာ၀င္ သူေတာ္စင္မ်ား အေနနဲ႔ “တုုိ႔ မိဘက ခ်မ္းသာလုုိ႔ ေရႊဒဂၤါးႏွစ္ျပား ေလာက္မ်ား အရင္းအႏွီး ထုုတ္ေပးခဲ့မယ္ဆုုိရင္ သူေဌးႀကီး ျဖစ္ေအာင္ ႀကဳိးစားျပ လုုိက္ခ်င္ပါတယ္”ဆုုိတဲ့ ေတာင့္တ ႀကံဳး၀ါးမႈမ်ဳိး ျပဳေစ ခ်င္တာပါ။ အခုုေလာက္ဆုိရင္ တုုိ႔ဗုုဒၶဘာသာ ၀င္ေတြဟာ အခ်မ္းသာဆုုံး အဆင့္အထိ ျဖစ္ႏုုိင္တဲ့ ကံသူေဌးရဲ႕ သားသမီး ေတြျဖစ္ၾကတယ္။ အခ်မ္းသာဆုုံး အဆင့္အထိ ေရာက္ႏိုုင္ ေလာက္တဲ့ ေရႊဒဂၤါး ႏွစ္ျပားစီ ပုုိင္ဆုုိင္ ထားၾကသူေတြ ျဖစ္တယ္ဆုုိတာ သေဘာေပါက္ေလာက္ ၾကပါၿပီ။ ဘယ္လုုိ ေတာင့္တ ႀကဳံး၀ါးၾကမယ္ ဆုုိတာကုုိပဲ ဆုုံးျဖတ္ၾကဖိုု႔ပါ။ အခ်ဳိ႕ ဆုိရင္ေတာ့ ကုုိယ့္တန္ဖုုိးကုုိယ္ သိေနၾကလုုိ႔ ႀကံဳး၀ါး ႀကဳိးစားခဲ့ၾကတာ ေလာက သူေဌးေတြထက္ အဆမ်ားစြာ သာလြန္ ခ်မ္းသာၾကတဲ့ သီလသူေဌး၊ သမာဓိသူေဌး၊ ပညာသူေဌး ကေလး ေတြေတာင္ ျဖစ္သူေတြ ျဖစ္ေနၾကတာ ကုုိလည္း မိမိတုုိ႔၀န္းက်င္မွာ ေတြ႕ႏုုိင္ ျမင္ႏုုိင္ၾကမွာပါ။ ေဟာ … အခုုလည္း တစ္ဦးကုုိ အမွတ္ထင္ထင္ ေတြ႕လုုိက္ရပါၿပီ။ “ဓမၼဒူတ ေဒါက္တာ ဘဒၵႏၲ ပညိႆရ”တဲ့။ ဒီအရွင္ျမတ္က ဓမၼဒူတ ဆရာေတာ္ႀကီး ဘဒၵႏၲပညာ ေဇာတရဲ႕ တပည့္ တစ္ဦးျဖစ္လုုိ႔ အမည္နဲ႔ ဂုုဏ္ထူးတုုိ႔ရဲ႕ ေရွ႕ဖ်ားမွာ “ဓမၼဒူတ”ဆုုိတဲ့ ဂုုဏ္ေျမာက္တဲ့ အမည္ထူး တစ္ခုုကုုိ ဦးထိပ္ရြက္ တပ္ဆင္ ထားတာပါ။

      ဒီအရွင္ျမတ္ရဲ႕ ဆရာျဖစ္တဲ့ ဓမၼဒူတ ဆရာေတာ္ႀကီးနဲ႔ ပတ္သက္လုုိ႔ ဆရာေတာ္ႀကီး တည္ေထာင္ခဲ့တဲ့ ေတာင္စြန္းက ဓမၼဒူတ ေက်ာင္းတုုိက္ ေငြရတုုသဘင္ အထိမ္းအမွတ္ မဂၢဇင္းမွာ “ႏွလုုံးသားမ်ားကုုိ ထုုဆစ္တဲ့ မဟာပန္းပုု ပညာရွင္”ဆုုိၿပီး တင္စားပူေဇာ္ ခဲ့ဖူးပါတယ္။ အခုုေတာ့ အေၾကာင္းအရာကုုိ လုုိက္ၿပီး “သတၳဳတုုိ႔ကိုု ေရႊစင္ ျဖစ္လာေအာင္ ျမွင့္တင္ႏုုိင္စြမ္းတဲ့ မဟာဓာတ္ေျပာင္း ပညာရွင္”လုုိ႔ တင္စား ပူေဇာ္ရပါ လိမ့္မယ္။ ဟုုတ္ပါတယ္။ ဆရာေတာ္ႀကီး ဓာတ္ေျပာင္း ေပးလုုိက္တဲ့ အတြက္ အရွင္ပညိႆရ အပါအ၀င္ ဓမၼဒူတ အရွင္တုုိ႔ဟာ ကုုိယ္တုုိင္လည္း သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာ အရည္ အေသြးေတြ ျပည့္၀တဲ့ ေရႊဒဂၤါးေတြ ျဖစ္ၾကသလုုိ အျခား တိဟိတ္ လူသားတုုိ႔ရဲ႕ ကံအေမြရ သတၳဳႏွစ္ျပား စီတုုိ႔ကုုိလည္း “စာေရး၊ စာခ်၊ တရားေဟာ၊ တရားျပ”ဆုုိတဲ့ ဆရာ့အေမြ အတတ္ပညာ ေတြနဲ႔ ေရႊစင္ ေရႊရည္ ျမင့္တက္ေအာင္ ျမွင့္တင္ေပးေနၾကတဲ့ ပင္ႀကီး၊ ပြင့္သန္၊ မ်ဳိးေစ့မွန္တဲ့ ဓမၼဒူတ မ်ဳိးဆက္ေတြပါ။

        အဲဒီ မ်ဳိးဆက္သစ္ ေတြထဲက ဒီအရွင္ျမတ္ဟာ ဆရာေကာင္း တပည့္ပီသစြာ အတြင္းသား သတၳဳမ်ားက ေရႊစင္အျဖစ္ ျမင့္တက္ လာခဲ့သလုုိ ေမြးဖြားလာခ်ိန္ကစၿပီး ေရတြက္တဲ့ ႐ုုပ္နာမ္ခႏၶာ အစုုအေ၀း အားျဖင့္လည္း ႏွစ္ငါးဆယ ္ျပည့္တဲ့ ေရႊရတုု ကာလကုုိ ေရာက္ခဲ့ပါၿပီ။ လူ႔ျပည္ေရာက္တဲ့ ႏွစ္သက္တမ္းေတြ တစ္ႏွစ္ ထက္တစ္ႏွစ္ တုုိးလာခဲ့တာကုုိ တစ္ခ်ဳိ႕ကေတာ့ အုုိလာ ၾကတယ္လုုိ႔ ထင္မွတ္ အားငယ္ၿပီး အသက္အရြယ္ ကုုိေတာင္ ေလွ်ာ့ေျပာ တတ္ၾကသူေတြကုုိ ေတြ႕ရဖူးပါတယ္။ ဒါဟာ တကယ္ေတာ့ ဘ၀ အဓိပၺာယ္ကုုိ ရွာေဖြ ခ်င့္တြက္ၿပီး အမွန္အကန္ ေကာက္ခ်က္ မခ်တတ္ၾက လုုိ႔ ဂုုဏ္ယူ အားတက္စရာကုုိ ေၾကာက္ရြံ႕ အားပ်က္စရာ ထင္ေနၾကတာ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။

        မိမိတုုိ႔မွာ ကုုိယ္စီပါလာၾကတဲ့ ကံအေမြ ေရႊဒဂၤါးႏွစ္ျပားကုုိ အရည္အေသြး တက္ေအာင္ မမြမ္းမံ မျပင္ဆင္ တတ္ၾကတဲ့ သတၳဳျပား ပုုိင္ရွင္မ်ား အေနနဲ႔ေတာ့ သက္တမ္းေတြ ၾကာလာတာဟာ အုုိမင္းလာၾက တာပဲျဖစ္လုုိ႔ ေၾကာက္ရြံ႕ အားပ်က္စရာ ျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္ေနပါလိမ့္မယ္။ ကံအေမြ သတၳဳႏွစ္ျပားကုုိ ေရႊသား ေရႊစင္ျဖစ္ေအာင္ သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာဆုုိတဲ့ သိကၡာ သုုံးပါးနဲ႔ အရည္အေသြး ျမွင့္တင္တတ္ၾက သူမ်ားကေတာ့ သက္တမ္းေတြ ၾကာလာတာနဲ႔ အမွ် ႀကီးမားရင့္က်က္ လာတာကုုိ သိျမင္ ပြားမ်ားရင္း ဂုုဏ္ယူ အားတက္ ေနၾကမွာပါ။ “အုုိမင္းတာနဲ႔ ႀကီးရင့္တာ ဘာမ်ား ထူးလုုိ႔လဲ”လုုိ႔ ေတြးထင္ေကာင္း ေတြးထင္ မိၾကပါလိမ့္မယ္။ သိပ္ကုုိ ထူးပါတယ္။ အုုိမင္း လာသူေတြ ဆုုိတာ ကုုသုုိလ္မျပဳ၊ ေကာင္းမႈမေမြ႕၊ သတိေမ့ၾကသူေတြျဖစ္လုုိ႔ “ပမာေဒါ မစၥဳေနာ ပဒံ = သတိမစုုိး သူေသမ်ဳိး”ဆုုိတဲ့ ဓမၼပဒေဒသနာ ေတာ္အတုုိင္း ေသရာဖက္ကုုိ နီးသြား သူမ်ားျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလုုိ အသက္ရွည္ ေနၾက သူေတြကုုိ “အဖိုုးအုုိေတြ”လုုိ႔ ဆုုိရမယ္ ထင္ပါတယ္။ တန္ဖုုိးေတြ ေလ်ာ့က် အုုိမင္း လာၾကသူေတြ ျဖစ္လုုိ႔ပါ။

      သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာ အရည္အေသြး ေတြနဲ႔ ရင့္က်က္ႀကီးမား လာသူမ်ားကေတာ့ “အပၺမာေဒါ အမတံ ပဒံ = သတိအုုပ္စုုိး မေသမ်ဳိး”ဆုုိတဲ့ ေဒသနာအတုုိင္း မေသရာ နိဗၺာန္နဲ႔ ပုုိပုုိနီးလာ ၾကသူေတြသာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလုုိနည္းနဲ႔ အသက္ရွည္ ေနၾကသူေတြကုုိေတာ့ “အဖုုိးႀကီးေတြ”လုုိ႔သာ ဆုုိရပါလိမ့္မယ္။ သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာဆုုိတဲ့ သိကၡာ တန္ဖုုိးေတြ တုုိးတက္ႀကီးမား လာၾကသူေတြ ျဖစ္လုုိ႔ပါ။ အခုု ဂုုဏ္ျပဳပူေဇာ္ခံ အရွင္ပညိႆရလည္း ဒုုတိယ အမ်ဳိးအစားထဲမွာ ပါ၀င္တဲ့ ပုုဂၢဳိလ္ျဖစ္လုုိ႔ ႏွစ္ငါးဆယ္ ရတုုမွသည္ ရာျပည့္ရတုု တုုိင္ေအာင္ အထိလည္း ဘယ္ေတာ့မွ အဖုုိးအုုိ မျဖစ္ဘဲ အဖုုိးႀကီးသာ ျဖစ္ပါေစလုုိ႔ ဆုုေတာင္း ပတၳနာပြားရင္း ဒီစာ တမ္းငယ္နဲ႔ မုုဒိတာတရားပါ ထပ္ဆင့္ပြားလုုိက္ပါတယ္။

                                          ေရႊေျခလွမ္းတုုိ႔ မဂ္လမ္းမေခ်ာ္၊ ရာျပည့္ေက်ာ္၍ ေမြ႕ေလ်ာ္နိဗၺာန္တုုိင္ေစေသာ္။

 

http://www.ashinsirinda.com/

ေမတၱာမ်ားျဖင့္

အရွင္သိရိႏၵ

ေမတၱာဥယ်ာဥ္

2013-ခု၊ ဒီဇင္ဘာလ(8)ရက္၊ တနဂၤေႏြေန႔...

 

2013 - Ashin Sirinda
Hosting Donated By Daw Myint Myint Thein (San Francisco)
Design By Thant Zin@MIET